marți, 20 iulie 2010

chef nebun

Dorinta intensa de razbunare,
O sete enorma….cersesc!
Doresc sangele tau fierbinte.
Vreau sa vad cum ti se stinge ultima rasuflare,
Da! Cat de mult vreau sa privesc,
Sa vad cum fiecare madular imi cerseste mila.
Vreau sa te dai cu capul de pereti,
Vreau sa traiesti momente inghetate in chinuri.
Nu intreba "de ce?"
Sa nu intrebi nici "cand?"
Mi-a ajuns!
Acum e randul tau sa cunosti nebunia,
Sa traiesti clipele pe care mi le-ai oferit,
Sa simti fiori tulburatori de neputinta.
Acum inchid toata iubirea ta intr-un sac,
Iubire care nu a existat niciodata.
Arunc cu dragostea!
O dau dracului cadou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aviz amatorilor! Nu scriu poezii si nici nu incerc sa va dau motive sa le cititi...asa ca nu va obositi sa imi cereti explicatii....gen...de ce nu are rima...sau alte tampenii....scriu ca asa am chef...scriu pentru piticii de pe creier nu pentru voi....deci NU CITITI ACEST BLOG!