marți, 20 iulie 2010

disparitie

Creez potoape…caci doar atat mai pot.
Distrug sperante …caci vise nu mai am.
Omor caldura…caci numai gheata sunt.
Arunc cu ura …caci nu stiu ca exist.

M-ai transformat fara sa vrei in viscol,
Ma imbratiseaza acum doar un crivat.
Cand ai plecat, nu m-ai privit in ochi,
Stiai ca lasi o mare de potoape.

Am suferit, cat? nu mai stiu.
Caci am lasat iluzii rupte-n frig,
Am parasit tot ce m-a consolat,
Pereti…o perna si nopti cu suspine.

Acum sunt doar un ciob ramas in viata.
Dar nu mai am nici suflet sa pot plange,
Port negru…nu pentr-o iubire,
Port negru caci am ramas doar hiena.

Distrug tot ce mi-ai oferit.
Acum eu lupt…am renuntat la lacrimi!
Arunc cu gheata si lovesc cuvinte.
Nu mai exista decat razbunare.

Am fost a ta…am fost candva
A fost ceva frumos.
Acum sunt doar a lor.
Regina lupilor, ce domina doar noaptea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aviz amatorilor! Nu scriu poezii si nici nu incerc sa va dau motive sa le cititi...asa ca nu va obositi sa imi cereti explicatii....gen...de ce nu are rima...sau alte tampenii....scriu ca asa am chef...scriu pentru piticii de pe creier nu pentru voi....deci NU CITITI ACEST BLOG!