luni, 23 august 2010

Prinsa in trecut, se impiedica de viitor....-5-

“Nu ma intereseaza”
Cand auzi aceasta replica nu iti vine sa te dai cu capul de toti peretii pe care ii gasesti la indemana in acel moment?
Probabil ca nu, insa pentru mine acesta este primul impuls. De asta este bine sa fii singur, acesta este inca un motiv care imi sustine teoria.
Nu tu crize de nervi, nu tu certuri, adica ar fi mai mult o cearta de fatada, pentru ca ar semana mai mult cu un monolog, eu tip, adica doar eu m-as consuma inutil.
Nu mai vreau ca de fiecare data cand spun ceva sa nu mi se acorde atentie, sau sa primesc un set de replici seci care sa ma scoata din sarite.
Probabil exagerez, dar ma sufoc in acest moment, simt nevoia sa ma descarc, sa elimin negativismul acumulat si singura solutie esti tu.
Nu conteaza ca vreau sa imi expun ideea legata de culoarea pe care o doresc in camera, sau de gaura din stratul de ozon , imi doresc doar sa fiu ascultata.
Nu crezi ca as putea sa primesc si eu putina atentie, daca ofer de fiecare data, chestia asta nu ar trebui sa functioneze si in sens invers?
Probabil in acest moment o sa sari cu un verdict legat de persoana mea , cum ca as fi o rasfatata care are nevoie sa fie mereu in centrul atentiei.
Dar sincer putin imi pasa de ce crezi tu, pentru ca orice ai spune nu se schimba nimic.
Mereu va fi la fel, un fel de lupta cu vidul. Este mai simplu sa ma ascund in grota unui urs si sa ii tin companie cat timp este in perioada de hibernare, decat sa incerc sa imi gasesc locul intr-o lume in care pana si cel mai nesemnificativ cuvant poate provoca o durere neestimabila. Nu pot face o comparatie, nu reusesc nici sa finalizez o descriere asa ca renunt.
Duca-se undeva lumea cu toanele ei cu tot, ca eu ma duc sa imi gasesc ursul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aviz amatorilor! Nu scriu poezii si nici nu incerc sa va dau motive sa le cititi...asa ca nu va obositi sa imi cereti explicatii....gen...de ce nu are rima...sau alte tampenii....scriu ca asa am chef...scriu pentru piticii de pe creier nu pentru voi....deci NU CITITI ACEST BLOG!