sâmbătă, 11 decembrie 2010

Prinsa in trecut, se impiedica de viitor....-11-

Give a bit of hmm to me and I give a bit of hmm to you...
Interesanta abordare as zice, insa nu iti da frau liber imaginatiei, eu ma refer doar la ciocolata, mai exact la bomboane de ciocolata umplute cu whisky, acum parca ai zice si tu mhhh....
Off, acum ar fi perfecte cateva bucatele de ciocolata, pacat ca ele nu pot sa te inlocuiasca. Asa ca singurul lucru care imi ramane este sa ma ascund in rutina si sa imi caut un cufar unde sa inchid acolo ploaia, marea, soarele, tot ce imi aduce aminte de tine.
Am ajuns in stadiul in care nu stiu daca sa zambesc pentru ce am avut, sau sa plang pentru ce am pierdut.
Alaturi de tine m-am redescoperit, am fost altfel, am invatat sa privesc totul in alt mod, sa gandesc din alt unghi, a fost placut sa stiu ca pot sa fiu o femeie puternica si fara complexe iar asta e doar meritul tau.
Dar a venit timpul sa pun punct si sa ma concentrez doar asupra viitorului din punct de vedere profesional, caci pun pauza pe viata personala si play pe cariera, raspunsul meu a devenit Nu pentru sagetile trimise de Cupidon.
Probabil vei spune ca incerc sa evit sa cad in capcana unei escapade. Nu e adevarat, stii ca nu voi recunoaste ca ai putea avea dreptate, asa ca apelam la replica "alte prioritati".
Am nevoie de o transformare radicala, am nevoie de un tel, o provocare pe care conform teoriei rationalitatii nu o pot accepta. Iar in acest moment o sa imi spui ca am luat-o razna in adevaratul sens al cuvantului, sincer sper sa fie asa caci am nevoie de stimuli care sa ma ajute sa schimb ceva in viata mea. Nu am nici cea mai mica idee despre ce imi doresc, dar nu stiu de ce cred ca tu ai putea sa imi dai raspunsul.
Pentru ca tu stii, dragul meu....viata e o scena iar eu vreau sa am rolul principal. Deci lasa-ma sa provoc cateva "daune" in jungla caci am chef de joaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aviz amatorilor! Nu scriu poezii si nici nu incerc sa va dau motive sa le cititi...asa ca nu va obositi sa imi cereti explicatii....gen...de ce nu are rima...sau alte tampenii....scriu ca asa am chef...scriu pentru piticii de pe creier nu pentru voi....deci NU CITITI ACEST BLOG!