sâmbătă, 11 decembrie 2010

Prinsa in trecut, se impiedica de viitor....-12-

Au fost o vreme impreuna....si aveau atatea zeci de vise...
Ti-as spune povestea lor, dar cred ca stii sa citesti printre randuri, asa ca te las pe tine sa imi zici cum a fost dupa ce vei termina de citit.
A fost o gluma la inceput, un pariu pentru a vedea cine pe cine uimeste, o provocare pur si simplu. Am spus bine, a fost, pentru ca au aparut cateva "condimente" pe drum.
Pronosticuri ce anuntau ca dintr-o ploaie de vara se va ajunge la un tsunami. Curiozitate idioata, am intrat in joc din cauza ta, apoi cand ma asteptam mai putin a aparut si o atractie ce a facut jocul mai incitant.
Am crezut insa ca am suficient sange rece pentru a ramane imuna armelor tale de seductie, asta a fost greseala fatala.
Sunt foc, asa ca ar trebui sa stiu ca intuitia mea nu da gres. Din nefericire nu am avut dreptate sau mi-am semnat sentinta de bunavoie.
Am incetat sa imi ascult ratiunea si m-am aruncat din avion fara parasuta crezand ca tu vei fi jos sa ma prinzi.
Dar nu a fost asa, nu exista basme si vise in realitate.
Nici regrete nu exista, stiam in ce ma bag, insa nu am vrut sa vad cum se va termina, desi partea aceasta o cunosteam, doar ca am preferat sa o ignor.
Daca as avea sansa sa o iau de la capat as face aceeasi alegere , pentru ca tu m-ai ajutat sa ma maturizez.
Am cunoscut imposibilul langa tine si a fost interesant, acum imi ramai tu in clipele inghetate. Am fost doar eu si tu, o data doar noi cu lumea la picioare, a fost placut, dragul meu, un joc trait la cote maxime.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aviz amatorilor! Nu scriu poezii si nici nu incerc sa va dau motive sa le cititi...asa ca nu va obositi sa imi cereti explicatii....gen...de ce nu are rima...sau alte tampenii....scriu ca asa am chef...scriu pentru piticii de pe creier nu pentru voi....deci NU CITITI ACEST BLOG!