sâmbătă, 11 decembrie 2010

Prinsa in trecut, se impiedica de viitor....-10-

Inconstienta sau sa fie doar o criza a indiferentei?
Prea multe intrebari puse in mintea mea la ora asta, prea multe sentimente care nu isi au sens, prea multe compromisuri pentru cateva clipe de fericire, jocul acesta a durat mult prea mult timp. Nu mai sunt un simplu pion, imi doresc sa imi ramai indiferent caci poate asa voi fi eu cea care pleaca in timp ce tu incerci sa ma opresti. Pacat insa, nu am forta necesara, nu are sens sa imi repet ca nu imi pasa, ca tot ce s-a intamplat a fost un simplu joc. A fost alegerea mea nu te pot contrazice, eu am decis sa fac compromisuri ca sa te pot avea langa mine.
Dar a cam sosit timpul sa pun punct vietii mele personale, sa o inchid cu cateva cuvinte intr-un jurnal si sa arunc cheia in mare.
A incetat de mult timp sa fie doar un joc amuzant in care ne distram incercand sa ne mintim ca suntem impreuna si in acelasi timp sa demonstram intregii lumi ca suntem doar amici.
Stiu ca este deprimant sa fiu singura, dar incerc sa ma regasesc prin ochii mei, vreau sa am incredere in ceea ce devin. Nu vreau sa am nevoie de privirea ta ca sa realizez ca sunt o tipa ce crede in ea si este stapana in orice situatie, vreau sa fiu sigura pe mine fara sa am nevoie de incurajarea ta, nu vreau sa mai depind de ochii tai.
Deci ma retrag dragul meu din jocul acesta, caci nu te vreau pentru cateva ore, te vreau alaturi de mine o eternitate si inca doua in plus. Dar stiu ca nu te pot avea, asa ca imi adun fortele sa inchei acest capitol inainte de a ajunge sa tin la tine mai mult decat imi este permis.
Te-am avut langa mine si a fost frumos, placut chiar, am petrecut momente minunate, dar nu traiesc un basm, realitatea nu coincide cu sfarsitul din basme. Ea imi reaminteste ca nu suntem impreuna, nu are sens sa ma mint singura, cred ca e momentul sa inchei acest joc definitiv.
Sah mat dragul meu...e timpul sa punem punct si sa iti zic ADIO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aviz amatorilor! Nu scriu poezii si nici nu incerc sa va dau motive sa le cititi...asa ca nu va obositi sa imi cereti explicatii....gen...de ce nu are rima...sau alte tampenii....scriu ca asa am chef...scriu pentru piticii de pe creier nu pentru voi....deci NU CITITI ACEST BLOG!