sâmbătă, 11 decembrie 2010

Prinsa in trecut, se impiedica de viitor....-13-

Inchid ochii, prefer sa ma intorc in vis...nu am curaj, aleg sa ma intorc la tine in vis...
Am facut acest lucru de mult prea multe ori, de ce nu as face si acum la fel.
Intoarce-te in somn, intoarce-te cand dorm, intoarce-te dragul meu, arata-mi ca exista si exceptii. Te rog contrazice-mi principiile, arata-mi ca ma insel, demonstreaza-mi ca nu e aceeasi poveste in care doar unul dintre personaje se schimba, darama acest ciclu, nu vreau sfarsitul cu care m-am obisnuit, intoarce-te...
Intra din nou in viata mea, ajuta-ma sa fiu din nou vulnerabila. Sparge-mi zidurile de gheata si spune-mi ca m-am inselat. Invata-ma cum e sa simti din nou, sopteste-mi ca esti langa mine.

Pacat, dar cred ca iti cer imposibilul, nu m-ai insist, ti-am dat timp sa alegi, dar cred ca am asteptat suficient.
Acum e timpul sa trec mai departe, sa strang cioburile pe care le-ai lasat atunci cand ai ales sa renunti, nu are sens sa lupt.
Nu iti pasa, ai sters amintirile cu un burete, ai renuntat la noi pentru un viciu.
As fi vrut sa nu tin la tine,sa am puterea sa te ranesc, atunci as fi vrut sa am curajul si forta sa iti arat cat de indiferent mi-ai fost.Dar nu am reusit atunci, acum sunt dispusa sa cred ca pot, caci ai reusit sa omori si cele mai mici urme de umanitate. Tie trebuie sa iti multumesc pentru ceea ce am devenit, m-ai transformat din om in fiara.
Nu pot distruge sentimentele pe care le-ai ucis deja, acum oricum nu imi mai pasa, nu are sens sa simt ceva. Ai reusit sa faci ce ti-ai dorit, ai devenit un nimeni pentru mine, un ins ce nu prezinta interes.
Pastreaza-ti cuvintele si tine-ti respiratia cand treci pe langa mine, nu am nevoie de factori poluatori in jurul meu.
Acum e randul meu sa iti dau mat, caci in sfarsit ucenicul si-a depasit discipolul, acum sunt mult mai buna decar tine,caci am puterea sa te arunc la gunoi, si sincer pot sa si zambesc cand vad cat esti de jalnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aviz amatorilor! Nu scriu poezii si nici nu incerc sa va dau motive sa le cititi...asa ca nu va obositi sa imi cereti explicatii....gen...de ce nu are rima...sau alte tampenii....scriu ca asa am chef...scriu pentru piticii de pe creier nu pentru voi....deci NU CITITI ACEST BLOG!